Your Account
    Log into your account here:
       Forgot Password

    Not registered? Sign Up for free
    Registration allows you to keep track of all your content and comments, save bookmarks, and post in all our forums.
Follow the dark path or use the light
Mobile
go

What happened to SC???

Search for a game or topic
Subscribe to topic Low Bandwidth

Down to Quick Reply
Displaying Page 3 of 7

First | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | Last     Previous | Next
balthiersbit Posted: 12:09 Jul20 2016 Post ID: 3416179
balthiersbit
Poop DinoQueen
AvatarSuper Mod
Posts: 10,641
Post Likes: 188
0
+
Im finding that if I look up help for certain games Supercheats is coming up 1st for a change. Thats good! That helps.

Thanx to Craizen for the sig, love ya babe, Hubby for the avi.
testuser said:Someone needs to put you over their knee..


Reply Quote & ReplyMulti Quote
MasterOfHack-Fu Posted: 12:11 Jul20 2016 Post ID: 3416181
MasterOfHack-F
u
AvatarMember
Posts: 764
Post Likes: 1
0
+
It is. The forum looks kinda outdated and cluttered though, imo. Maybe thats whats turning them away from the forums? Also, when I went to the main site, I dont think I found an easy way to get to the forums? Unless I'm completely blind

« Last edited by MasterOfHack-Fu on Jul 20th 2016 »
Team Supercheats said: balls removed, thanks for the suggestion.

... Hmmm sounds kinda weird when I read that back -


I don't know why but this made meh day xD
Reply Quote & ReplyMulti Quote
Aeon-Flux Posted: 12:17 Jul20 2016 Post ID: 3416188
Aeon-Flux
AvatarSuper Mod
Posts: 16,001
Post Likes: 97
0
+
You are correct, the only way to access the forums with a brain, hover the More tab, to the left you see General Forums, Video Game Forums & Teams Forums. The other way is by being on the game pages themselves, but that's always been that way.

Nikki, you may remember how the forums use to look. I might be a oldie but I liked the simple basic look of the forums then today's style.

Also, when making a topic has anyone noticed the BBCode buttons doesn't work?
Reply Quote & ReplyMulti Quote
MasterOfHack-Fu Posted: 12:22 Jul20 2016 Post ID: 3416191
MasterOfHack-F
u
AvatarMember
Posts: 764
Post Likes: 1
0
+
There should be a redesign of the forums.. not saying that this one is COMPLETE trash but... its way more difficult to maneuver around than the old one.. and I havent? I think they work for me.

« Last edited by MasterOfHack-Fu on Jul 20th 2016 »
Team Supercheats said: balls removed, thanks for the suggestion.

... Hmmm sounds kinda weird when I read that back -


I don't know why but this made meh day xD
Reply Quote & ReplyMulti Quote
Aeon-Flux Posted: 12:29 Jul20 2016 Post ID: 3416199
Aeon-Flux
AvatarSuper Mod
Posts: 16,001
Post Likes: 97
0
+
They work when I make a regular post like this. But when creating a new thread, they don't do anything.

I know what your saying... I wasn't a fan of the Hubs coming in, bunching all the forums that are related like all the Pokemon game under one roof. It downsized in a way but it might confuse some. But that's already a done deal.
Reply Quote & ReplyMulti Quote
MasterOfHack-Fu Posted: 12:32 Jul20 2016 Post ID: 3416202
MasterOfHack-F
u
AvatarMember
Posts: 764
Post Likes: 1
0
+
Is it? I already made a suggestion in the suggestion forum :(
Team Supercheats said: balls removed, thanks for the suggestion.

... Hmmm sounds kinda weird when I read that back -


I don't know why but this made meh day xD
Reply Quote & ReplyMulti Quote
Aeon-Flux Posted: 12:38 Jul20 2016 Post ID: 3416206
Aeon-Flux
AvatarSuper Mod
Posts: 16,001
Post Likes: 97
0
+
I don't know at this moment they are open to anything to get the forums back on top again I am sure.

Just to confirm, guest can no longer post within the forums. Did a quick check on that.
Reply Quote & ReplyMulti Quote
MasterOfHack-Fu Posted: 12:41 Jul20 2016 Post ID: 3416209
MasterOfHack-F
u
AvatarMember
Posts: 764
Post Likes: 1
0
+
They should. It was hard for me, and Ive been here for 5 years lol. Think about how guests feel.
Team Supercheats said: balls removed, thanks for the suggestion.

... Hmmm sounds kinda weird when I read that back -


I don't know why but this made meh day xD
Reply Quote & ReplyMulti Quote
Aeon-Flux Posted: 12:46 Jul20 2016 Post ID: 3416214
Aeon-Flux
AvatarSuper Mod
Posts: 16,001
Post Likes: 97
0
+
Yeah, I posted in your thread. The Video game boards can use a complete redesign honestly.
Reply Quote & ReplyMulti Quote
Forgoten_Scars Posted: 13:06 Jul20 2016 Post ID: 3416229
Forgoten_Scars
Orbis terrarum est mei
AvatarMember
Posts: 14,827
Post Likes: 28
0
+
It would be 90% better if the "Follow this thread" box wasn't checked by default. I've hit the point where I'm blacklisting all emails sent from SC.
Reply Quote & ReplyMulti Quote
MasterOfHack-Fu Posted: 13:16 Jul20 2016 Post ID: 3416237
MasterOfHack-F
u
AvatarMember
Posts: 764
Post Likes: 1
0
+
Yeah.. they should fix that. Ive mistakenly didnt untick it from any thread that I commented in. RIP emails.
Team Supercheats said: balls removed, thanks for the suggestion.

... Hmmm sounds kinda weird when I read that back -


I don't know why but this made meh day xD
Reply Quote & ReplyMulti Quote
Aeon-Flux Posted: 13:19 Jul20 2016 Post ID: 3416240
Aeon-Flux
AvatarSuper Mod
Posts: 16,001
Post Likes: 97
0
+
Luckily I do not use my email I am signed up here on. However, I did log in today and see all the emails. Lucky for me, G Mail sorts them into one massive folder. I agree, they should uncheck that. Should be just an option if you want to.
Reply Quote & ReplyMulti Quote
Matt77 Posted: 18:51 Jul20 2016 Post ID: 3416275
Matt77
Tua SZN
AvatarSuper Mod
Posts: 15,651
Post Likes: 273
0
+
Aeon - Yeah I noticed the buttons weren't working too.

Pollo - Oh my god I have this problem all the time too. Mind you I don't care about my email cause it's old so I just leave them in a piled mess.

MasterofHack-Fu - If you're interested in Smod just make it known to Rich that you want in. That's all Aeon, Nikki, and I did and two are now Smods and one is in the process.

Also, about the forums being merged/unmerged I didn't see them a lot while they were unmerged but if they went back that way at this time it may divide the general forums and at a time where there are maybe 8 active members division of those 8 wouldn't help.

« Last edited by Matt77 on Jul 20th 2016 »

ViolinViolinViolin
~ Sometimes people change, but sometimes you just open your eyes & realise who they truly are ~

Warrior13 said:I realized Matt is the Chosen One of SC.

Credits to KingofCorn for the awesome avatar!
Reply Quote & ReplyMulti Quote
Aeon-Flux Posted: 18:56 Jul20 2016 Post ID: 3416277
Aeon-Flux
AvatarSuper Mod
Posts: 16,001
Post Likes: 97
0
+
Go over to the suggestions and problems forum and read Redesign thread. I have some links that are from a archive that will show you what it looked like here in 2006.
Reply Quote & ReplyMulti Quote
TestVirus101 Posted: 07:57 Jul21 2016 Post ID: 3416313
TestVirus101
Ah crap he's finally dead
AvatarMember
Posts: 15,110
Post Likes: 35
0
+
I just wish the search function worked so I can relive the old days.
Reply Quote & ReplyMulti Quote
Aeon-Flux Posted: 09:30 Jul21 2016 Post ID: 3416318
Aeon-Flux
AvatarSuper Mod
Posts: 16,001
Post Likes: 97
0
+
It's hard to get around the forums these days. Not the main forums. Just the video game forums.
Reply Quote & ReplyMulti Quote
balthiersbit Posted: 18:27 Jul21 2016 Post ID: 3416384
balthiersbit
Poop DinoQueen
AvatarSuper Mod
Posts: 10,641
Post Likes: 188
0
+
Omg I wish I coukd search old threads too XD
Derek coughed one up recently and I almost died!!!

I do remember the old site and I liked it. The only thing as I never knew about teams until someone linked me. (I think thats what I couldnt find) but the rest was easy.

Thanx to Craizen for the sig, love ya babe, Hubby for the avi.
testuser said:Someone needs to put you over their knee..


Reply Quote & ReplyMulti Quote
Matt77 Posted: 18:44 Jul21 2016 Post ID: 3416390
Matt77
Tua SZN
AvatarSuper Mod
Posts: 15,651
Post Likes: 273
0
+
The whole point of the most recent design update was to make SC seen new and different (not plain white and plain blandly organised). Imo I like the current design, but some of the organisation needs to change, especially in the Video Game Forums. Perhaps merging some forums together such as games with about 4 sequels. When browsing last night, I noticed something similar happened with the New Super Mario Bros forum. The DS, Wii, and WiiU versions are all merged into one and when creating a thread you can specifically choose which game it is related to.

ViolinViolinViolin
~ Sometimes people change, but sometimes you just open your eyes & realise who they truly are ~

Warrior13 said:I realized Matt is the Chosen One of SC.

Credits to KingofCorn for the awesome avatar!
Reply Quote & ReplyMulti Quote
Aeon-Flux Posted: 18:52 Jul21 2016 Post ID: 3416399
Aeon-Flux
AvatarSuper Mod
Posts: 16,001
Post Likes: 97
0
+
The design is fine, the forums need redone. Before it was simple as: Video Game Boards -> Xbox One Boards -> Call of Duty: Infinite Warfare... and so on. Only way your gonna find that is by searching now, even if you click the letter it begins with, it really doesn't show all the forums.
Reply Quote & ReplyMulti Quote
balthiersbit Posted: 18:58 Jul21 2016 Post ID: 3416403
balthiersbit
Poop DinoQueen
AvatarSuper Mod
Posts: 10,641
Post Likes: 188
0
+
The joys of the hubs.

Thanx to Craizen for the sig, love ya babe, Hubby for the avi.
testuser said:Someone needs to put you over their knee..


Reply Quote & ReplyMulti Quote
Displaying Page 3 of 7

First | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | Last     Previous | Next
Subscribe to topic Low Bandwidth

Currently viewing this thread:
REPLY IN THIS THREAD
Smilies, click to use

You must be logged in to reply:
Username: 
Password:   
Forgot password? Click here to get it resent to you.
Sign Up Register for free.

Users under 13 are not eligible to post on the SuperCheats forums.

Post Top
Click to close