Your Account
    Log into your account here:
       Forgot Password

    Not registered? Sign Up for free
    Registration allows you to keep track of all your content and comments, save bookmarks, and post in all our forums.
Follow the dark path or use the light
Mobile
go

Naruto & Naruto Shippuden

Search for a game or topic
Subscribe to topic Low Bandwidth

Down to Quick Reply
Displaying Page 2 of 255
  | Go to page:

First | 2 | 3 | 4 | ... | 253 | 254 | Last     Previous | Next
Chaos™ Posted: 17:02 Feb06 2007 Post ID: 1346796
Chaos™
AvatarMember
Posts: 2,347
Post Likes: 0
0
+
On 06-Feb-2007 legg91 said:Yeah it was all fun. too bad some one took the spot for naruto on the role playing fourm >_>
((lol, yea too bad, I wander wut spot will be taken next...))
[center]
Reply Quote & ReplyMulti Quote
SS 4 Baby Vegeta Posted: 17:03 Feb06 2007 Post ID: 1346797
SS 4 Baby Vegeta
AvatarMember
Posts: 10,705
Post Likes: 1
0
+
lol, You just got there a little late, Kakashi is cool, he does know Raikiri, which is perfected Chidori.
[b]
^Now THOSE, Are Vampires!, Unlike the crappy Twilight!,
Man, Don't mess with Anya o_0
EPIC BATTLE!
Poor Stark, He just wants to sleep XD

Current Obsession: [color=crimson]VAMPIRES!! XD.
Reply Quote & ReplyMulti Quote
legg91 Posted: 17:06 Feb06 2007 Post ID: 1346805
legg91
Forum GuestMember
Posts: 1,351
Post Likes: 0
0
+
Yeah he's cool too. I just wish i could be Naruto though...
Avy by King26 Join My team!
http://forums.supercheats.c...ic=47108
Reply Quote & ReplyMulti Quote
SS 4 Baby Vegeta Posted: 17:28 Feb06 2007 Post ID: 1346852
SS 4 Baby Vegeta
AvatarMember
Posts: 10,705
Post Likes: 1
0
+
lol, Naruto is getting cooler in my eyes, He did beat the Shukaku, and Gaara, even transformed Gamabunta into the Nine-Tailed Fox.
[b]
^Now THOSE, Are Vampires!, Unlike the crappy Twilight!,
Man, Don't mess with Anya o_0
EPIC BATTLE!
Poor Stark, He just wants to sleep XD

Current Obsession: [color=crimson]VAMPIRES!! XD.
Reply Quote & ReplyMulti Quote
Chaos™ Posted: 17:35 Feb06 2007 Post ID: 1346862
Chaos™
AvatarMember
Posts: 2,347
Post Likes: 0
0
+
On 06-Feb-2007 SS 4 Baby Vegeta said:lol, Naruto is getting cooler in my eyes, He did beat the Shukaku, and Gaara, even transformed Gamabunta into the Nine-Tailed Fox.
yup, that is impressive, he seems to be getin stronger and also losin his grip on the fox, cuz the fox let him go to 4 tails, and at that point, he has no control, so he almost killed Jiraiya (Jiraiya in manga showed the scar that the 4 tailed Kyuubi naruto gave em' on his chest, it was huge...

« Last edited by Chaos™ on Feb 6th 2007 »
[center]
Reply Quote & ReplyMulti Quote
SS 4 Baby Vegeta Posted: 17:39 Feb06 2007 Post ID: 1346875
SS 4 Baby Vegeta
AvatarMember
Posts: 10,705
Post Likes: 1
0
+
I'm guessing 4-Tailed Kyuubi is like normal Nine-Tailed form against Haku.[i][/i]
[b]
^Now THOSE, Are Vampires!, Unlike the crappy Twilight!,
Man, Don't mess with Anya o_0
EPIC BATTLE!
Poor Stark, He just wants to sleep XD

Current Obsession: [color=crimson]VAMPIRES!! XD.
Reply Quote & ReplyMulti Quote
legg91 Posted: 19:57 Feb06 2007 Post ID: 1347263
legg91
Forum GuestMember
Posts: 1,351
Post Likes: 0
0
+
no I bet that was only 2 or 3
Avy by King26 Join My team!
http://forums.supercheats.c...ic=47108
Reply Quote & ReplyMulti Quote
SS 4 Baby Vegeta Posted: 23:54 Feb06 2007 Post ID: 1347491
SS 4 Baby Vegeta
AvatarMember
Posts: 10,705
Post Likes: 1
0
+
lol, I mean, he can control 1-3, 4 is the one He can't control.
[b]
^Now THOSE, Are Vampires!, Unlike the crappy Twilight!,
Man, Don't mess with Anya o_0
EPIC BATTLE!
Poor Stark, He just wants to sleep XD

Current Obsession: [color=crimson]VAMPIRES!! XD.
Reply Quote & ReplyMulti Quote
legg91 Posted: 07:00 Feb07 2007 Post ID: 1347764
legg91
Forum GuestMember
Posts: 1,351
Post Likes: 0
0
+
yeah I know but he stopped when he saw Haku's face
Avy by King26 Join My team!
http://forums.supercheats.c...ic=47108
Reply Quote & ReplyMulti Quote
SS 4 Baby Vegeta Posted: 13:19 Feb07 2007 Post ID: 1348241
SS 4 Baby Vegeta
AvatarMember
Posts: 10,705
Post Likes: 1
0
+
Yeah, maybe cause he realized that was the 'girl' he saw in the forest, lol.
[b]
^Now THOSE, Are Vampires!, Unlike the crappy Twilight!,
Man, Don't mess with Anya o_0
EPIC BATTLE!
Poor Stark, He just wants to sleep XD

Current Obsession: [color=crimson]VAMPIRES!! XD.
Reply Quote & ReplyMulti Quote
squall leonhart 989 Posted: 14:27 Feb07 2007 Post ID: 1348526
squall leonhart 989
AvatarMember
Posts: 727
Post Likes: 0
0
+
haku anit a girl lol
to protect the people near and dear is what ill do every one i promise i wont let you down
Reply Quote & ReplyMulti Quote
legg91 Posted: 14:28 Feb07 2007 Post ID: 1348541
legg91
Forum GuestMember
Posts: 1,351
Post Likes: 0
0
+
Yeah that was funny when Haku broke it to him lol
Avy by King26 Join My team!
http://forums.supercheats.c...ic=47108
Reply Quote & ReplyMulti Quote
SS 4 Baby Vegeta Posted: 14:31 Feb07 2007 Post ID: 1348556
SS 4 Baby Vegeta
AvatarMember
Posts: 10,705
Post Likes: 1
0
+
lol, At first I thought Haku was a girl as well, Maybe he drsses like one that way he can do things like be alone by himself like girls can where as his boy self can't.
[b]
^Now THOSE, Are Vampires!, Unlike the crappy Twilight!,
Man, Don't mess with Anya o_0
EPIC BATTLE!
Poor Stark, He just wants to sleep XD

Current Obsession: [color=crimson]VAMPIRES!! XD.
Reply Quote & ReplyMulti Quote
squall leonhart 989 Posted: 14:39 Feb07 2007 Post ID: 1348621
squall leonhart 989
AvatarMember
Posts: 727
Post Likes: 0
0
+
lol maybe or he could be gay.....
to protect the people near and dear is what ill do every one i promise i wont let you down
Reply Quote & ReplyMulti Quote
SS 4 Baby Vegeta Posted: 14:51 Feb07 2007 Post ID: 1348692
SS 4 Baby Vegeta
AvatarMember
Posts: 10,705
Post Likes: 1
0
+
lol, I'm still going with mine.
[b]
^Now THOSE, Are Vampires!, Unlike the crappy Twilight!,
Man, Don't mess with Anya o_0
EPIC BATTLE!
Poor Stark, He just wants to sleep XD

Current Obsession: [color=crimson]VAMPIRES!! XD.
Reply Quote & ReplyMulti Quote
squall leonhart 989 Posted: 14:53 Feb07 2007 Post ID: 1348711
squall leonhart 989
AvatarMember
Posts: 727
Post Likes: 0
0
+
i think mines more reasonable lol
to protect the people near and dear is what ill do every one i promise i wont let you down
Reply Quote & ReplyMulti Quote
SS 4 Baby Vegeta Posted: 15:12 Feb07 2007 Post ID: 1348844
SS 4 Baby Vegeta
AvatarMember
Posts: 10,705
Post Likes: 1
0
+
lol, I know, but still, Why would they show something like that in Naruto?, FF's i can get, but the actual show?.
[b]
^Now THOSE, Are Vampires!, Unlike the crappy Twilight!,
Man, Don't mess with Anya o_0
EPIC BATTLE!
Poor Stark, He just wants to sleep XD

Current Obsession: [color=crimson]VAMPIRES!! XD.
Reply Quote & ReplyMulti Quote
Chaos™ Posted: 16:14 Feb07 2007 Post ID: 1349098
Chaos™
AvatarMember
Posts: 2,347
Post Likes: 0
0
+
On 06-Feb-2007 legg91 said:no I bet that was only 2 or 3
it was 4 tailed naruto, and his body got coverd in red chakra and he really turned into a mini kyuubi

((Tha naruto role play has started the Role Playing :D))

« Last edited by Chaos™ on Feb 7th 2007 »
[center]
Reply Quote & ReplyMulti Quote
SS 4 Baby Vegeta Posted: 19:48 Feb07 2007 Post ID: 1349559
SS 4 Baby Vegeta
AvatarMember
Posts: 10,705
Post Likes: 1
0
+
lol, 4-Tailed is like one except four tails.
[b]
^Now THOSE, Are Vampires!, Unlike the crappy Twilight!,
Man, Don't mess with Anya o_0
EPIC BATTLE!
Poor Stark, He just wants to sleep XD

Current Obsession: [color=crimson]VAMPIRES!! XD.
Reply Quote & ReplyMulti Quote
squall leonhart 989 Posted: 22:03 Feb07 2007 Post ID: 1349832
squall leonhart 989
AvatarMember
Posts: 727
Post Likes: 0
0
+
reminds me of tails from sonic =P
to protect the people near and dear is what ill do every one i promise i wont let you down
Reply Quote & ReplyMulti Quote
Displaying Page 2 of 255
  | Go to page:

First | 2 | 3 | 4 | ... | 253 | 254 | Last     Previous | Next
Subscribe to topic Low Bandwidth

Currently viewing this thread:
REPLY IN THIS THREAD
Smilies, click to use

You must be logged in to reply:
Username: 
Password:   
Forgot password? Click here to get it resent to you.
Sign Up Register for free.

Users under 13 are not eligible to post on the SuperCheats forums.

Post Top
Click to close