Your Account
    Log into your account here:
       Forgot Password

    Not registered? Sign Up for free
    Registration allows you to keep track of all your content and comments, save bookmarks, and post in all our forums.
Follow the dark path or use the light
Mobile
go

The Guitar Hero 3 Score Competition.

Search for a game or topic
Subscribe to topic Low Bandwidth Favourite Forums

Displaying Page 3 of 7

First | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | Last     Previous | Next
I_Kill_you Posted at: 14:01 Jun28 2008 Post ID: 2301713
I_Kill_you
AvatarMember
Posts: 2,411
Post Likes: 0
+
0
+
WTF? Number of the Beast is difficult enough for me on hard! I'm gonna put no fail on so I can put in a score.

Reply Quote & ReplyMulti Quote
yossy666 Posted at: 18:10 Jun28 2008 Post ID: 2302083
yossy666
AvatarBanned
Posts: 9,663
Post Likes: 0
+
0
+
Wait, what does having two bands do?
i wanna live like james dean, i wanna die a superstar.
---
yossy666 | Komodo | Aaden Foli | 02 Dissociative. | yossy666
Reply Quote & ReplyMulti Quote
Thrashed™ Posted at: 10:21 Jun29 2008 Post ID: 2302584
Thrashed™
AvatarBanned
Posts: 348
Post Likes: 0
+
0
+
I dunno, the game just doesn't like it and kills the data. D:
IT JUST DID IT TO ME AGAIN TODAY! D:<
Goodbye SC.
I was Leaf Green Master 2005, F4LL3N and Thrashed?.
But now, I'm gone.

11/5/05 - 12/09/08
Posts:3026

It was a damn good 3 years.
Reply Quote & ReplyMulti Quote
I_Kill_you Posted at: 18:48 Jun29 2008 Post ID: 2303149
I_Kill_you
AvatarMember
Posts: 2,411
Post Likes: 0
+
0
+
What console do you have? I might have an idea about what's wrong.

Reply Quote & ReplyMulti Quote
therapper Posted at: 07:01 Jul01 2008 Post ID: 2304861
therapper
AvatarMember
Posts: 5,569
Post Likes: 0
+
0
+
i've got 230K i'm gona redo it to see if i can get a better score


05/06 hall of famer

RIP Proof
RIP tu Pac

2 of the best rappers ever

cred to v-gamer for the avatar
Reply Quote & ReplyMulti Quote
I_Kill_you Posted at: 09:11 Jul01 2008 Post ID: 2304996
I_Kill_you
AvatarMember
Posts: 2,411
Post Likes: 0
+
0
+
Hell, my hard score is higher, should I use that one?

Reply Quote & ReplyMulti Quote
Thrashed™ Posted at: 10:13 Jul01 2008 Post ID: 2305153
Thrashed™
AvatarBanned
Posts: 348
Post Likes: 0
+
0
+
IKY, You gotta use expert, it's the rules.
Goodbye SC.
I was Leaf Green Master 2005, F4LL3N and Thrashed?.
But now, I'm gone.

11/5/05 - 12/09/08
Posts:3026

It was a damn good 3 years.
Reply Quote & ReplyMulti Quote
I_Kill_you Posted at: 15:17 Jul01 2008 Post ID: 2305729
I_Kill_you
AvatarMember
Posts: 2,411
Post Likes: 0
+
0
+
Well you're winning and killer back there didn't set a time limit, so pick a new song whenever.

Reply Quote & ReplyMulti Quote
yossy666 Posted at: 00:36 Jul02 2008 Post ID: 2306591
yossy666
AvatarBanned
Posts: 9,663
Post Likes: 0
+
0
+
Pinned for being awesome :b
i wanna live like james dean, i wanna die a superstar.
---
yossy666 | Komodo | Aaden Foli | 02 Dissociative. | yossy666
Reply Quote & ReplyMulti Quote
~Fang ~ Posted at: 23:12 Jul03 2008 Post ID: 2310970
~Fang ~
AvatarMember
Posts: 56
Post Likes: 0
+
0
+
I was getting ready to pin it. Who gets to pick a song.
I was tegan41 and I was ~Fang ~ but now I am done with Super Cheats.

Check my bio for places I'll still be.

Twilight Sprites <-- Twilight Sasuke's Site
Reply Quote & ReplyMulti Quote
therapper Posted at: 07:07 Jul04 2008 Post ID: 2311244
therapper
AvatarMember
Posts: 5,569
Post Likes: 0
+
0
+
Thrashed™ as his score is the highest


05/06 hall of famer

RIP Proof
RIP tu Pac

2 of the best rappers ever

cred to v-gamer for the avatar
Reply Quote & ReplyMulti Quote
Thrashed™ Posted at: 12:34 Jul04 2008 Post ID: 2311652
Thrashed™
AvatarBanned
Posts: 348
Post Likes: 0
+
0
+
I don't even care how I won :P
Uhhhh
Don't Hold Back Expert :D
Goodbye SC.
I was Leaf Green Master 2005, F4LL3N and Thrashed?.
But now, I'm gone.

11/5/05 - 12/09/08
Posts:3026

It was a damn good 3 years.
Reply Quote & ReplyMulti Quote
yossy666 Posted at: 23:32 Jul04 2008 Post ID: 2312381
yossy666
AvatarBanned
Posts: 9,663
Post Likes: 0
+
0
+
...

I'll get back to you on that.

Oh my god. Rock. This hub is populated by less than 5 people. Sweet.
i wanna live like james dean, i wanna die a superstar.
---
yossy666 | Komodo | Aaden Foli | 02 Dissociative. | yossy666
Reply Quote & ReplyMulti Quote
I_Kill_you Posted at: 07:50 Jul05 2008 Post ID: 2312627
I_Kill_you
AvatarMember
Posts: 2,411
Post Likes: 0
+
0
+
Ok then. Don't Hold Back on Expert... When is the score supposed to be in?

« Last edited by I_Kill_you on Jul 5th 2008 »

Reply Quote & ReplyMulti Quote
Thrashed™ Posted at: 09:37 Jul05 2008 Post ID: 2312845
Thrashed™
AvatarBanned
Posts: 348
Post Likes: 0
+
0
+
anytime before exactly a week after my post.
Goodbye SC.
I was Leaf Green Master 2005, F4LL3N and Thrashed?.
But now, I'm gone.

11/5/05 - 12/09/08
Posts:3026

It was a damn good 3 years.
Reply Quote & ReplyMulti Quote
I_Kill_you Posted at: 20:04 Jul05 2008 Post ID: 2313755
I_Kill_you
AvatarMember
Posts: 2,411
Post Likes: 0
+
0
+
Well I failed, so I concede.

Reply Quote & ReplyMulti Quote
Thrashed™ Posted at: 06:06 Jul06 2008 Post ID: 2314154
Thrashed™
AvatarBanned
Posts: 348
Post Likes: 0
+
0
+
Wahey.
At the moment I'm winning with if I can remember around 200k Smile
Goodbye SC.
I was Leaf Green Master 2005, F4LL3N and Thrashed?.
But now, I'm gone.

11/5/05 - 12/09/08
Posts:3026

It was a damn good 3 years.
Reply Quote & ReplyMulti Quote
therapper Posted at: 08:19 Jul07 2008 Post ID: 2315796
therapper
AvatarMember
Posts: 5,569
Post Likes: 0
+
0
+
i can't do this song on expert but i'm gona keep tryin'


05/06 hall of famer

RIP Proof
RIP tu Pac

2 of the best rappers ever

cred to v-gamer for the avatar
Reply Quote & ReplyMulti Quote
Thrashed™ Posted at: 11:01 Jul10 2008 Post ID: 2321119
Thrashed™
AvatarBanned
Posts: 348
Post Likes: 0
+
0
+
Gotta beat 228K (last check)
Will post an exact score later.
Goodbye SC.
I was Leaf Green Master 2005, F4LL3N and Thrashed?.
But now, I'm gone.

11/5/05 - 12/09/08
Posts:3026

It was a damn good 3 years.
Reply Quote & ReplyMulti Quote
I_Kill_you Posted at: 13:31 Jul10 2008 Post ID: 2321296
I_Kill_you
AvatarMember
Posts: 2,411
Post Likes: 0
+
0
+
Nobody will I'll bet. Everyone has 4 days left.

Reply Quote & ReplyMulti Quote
Displaying Page 3 of 7

First | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | Last     Previous | Next
Subscribe to topic Low Bandwidth Favourite Forums

Members viewing this thread:
REPLY IN THIS THREAD
Smilies, click to use

You must be logged in to reply:
Username: 
Password:   
Forgot password? Click here to get it resent to you.
Sign Up Register for free.

Users under 13 are not eligible to post on the SuperCheats forums.
 

Post Top
Click to close